دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

به مناسبت 8 مارس

من همیشه اعتقاد داشتم که حقوق مرد و زن برابر ، ولی همیشه این حقوق زیر پا های

قوانین این کشور له شده ، یعنی چی آخه اینجا حقوق زنان و مردان برابری نمی کنه ،

من حرفمو الان با ٨ دلیل به مناسبت ٨ مارس ثابت می کنم


١ . من یک سوال از مسئولین محترم مملکتی دارم ، اگر حقوق زن و مرد برابر است چرا ما اجناس مذکر باید بریم سربازی و این خانوما نمی رن ؟

٢ . چرا همیشه اون ته اتوبوسا که جا خوبه است مال خانوماست ؟

٣ . برداشتین اون واگن جلو جلو و عقب عقبی رو دادین به خانوما که اگه بین دوتا ترن تصادف شد

فقط به خانواده های اونا دیه بدین ؟ هان !؟ فکر کردین ما یک مشت گوش درازیم که نمی فهمیم

اینچیزارو ؟

۴ . ببینم چرا فقط به خانوما ٣ ماه مرخصی زایمان بدون حقوق می دین !؟مگه ما ها پدر نمی

شیم‌ ، ما هم کلی زحمت می کشیم تو این مسیر ما هم مرخصی دراز مدت می خواهیم خب

۵ . چرا همیشه فقط ماشین های مدل بالا جلوی پای خانوم ها ترمز می زنن ؟ چرا نمی آن جلو

ما تر مز بزنن ؟ مگر ما د(و)ل نداریم ؟ مال ما خار داره ؟

۶ . چرا ما جنبش جهانیه حمایت از حقوق مردان نداریم ؟ ما هم کمپین چند ملیون امضا می

خواهیم با یمشتی زندانی فعال حقوق مردان !

٧ . چرا خانوم ها می تونن صدای خواننده مرد را بشنوند و به کنسرتش بروند ولی ما نمی توانیم

به کنسرت خانوم ها برویم ؟

٨ . و در آخر چطور است که یک خانوم به راحتی با یک اجازه نامه ی شوهر ( نکرده باشد ) (

شوهر ) با اجازه پدر می تواند از کشور خارج شود ولی ما باید وصیقه ١۵ میلیونی بگذاریم ؟؟؟؟

چرا حقوق زنان مردان در این سرزمین برابر نیست !؟ حقوق مردان در این کشور دارد پایمال می

شود !

در آخر از مسؤولین می خوام که پاسخ گو باشند

با تشکر عمام دلقک ( خخخخخخ )

8 مارس 2011

نظرات 4 + ارسال نظر
همین 1390/12/18 ساعت 05:58

چ مثالای گنده ای!بیا چادر سرت کن بینم...البته اینم گندهاش نیس!

ندا 1390/12/18 ساعت 10:14 http://lore.blogsky.com

همین 1390/12/18 ساعت 16:25

واقعا انقد میخندی؟

چقدر دقیقن ؟؟ :ی راستش من کل لبخند میزنم

ماتریونا 1390/12/18 ساعت 18:16

پسر جان فراکنی نکن اینجا کشور مرداست. دلیل بیارم؟هزار و یک شب طول میکشه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد