دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

گلشیفته فرهانی

رفقا ، رفقا ، کسی دارد آنجا - برهنه - میدهد جان


+دهنتمون را برای قضاوت به هر دلیلی باز نکنیم ، بگویید به ما چه زندگی دیگران به ما ربطی ندارد و بگذرید از آنچه که کاملن به شما بی مربوط است

سرده

بغل پیشکشتان

به یک شومینه ی طبیعی راضیم من



+تو بغل جا نمیشم ، بدرد گرم کردن می خورم فقط

فقر

کل جوایز جــشنواره های بین المللی رو درو کنی

از جنشواره مزخرف داخلی هیچی جاییزه نگیری

+ من هم به نوبه خودم تبریک می گم موفقیت فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی رو ، به امید دریافت جاییزه قول مرحله آخر ( اسکار )

شرطی شدم

هیچ هیئت و دسته ای این دور و بر نیس ولی صدای اوسین اوسین می آد همه اش

تاثیرات امتحان آمار و احتمال

انتگرال عشقمان را بلد نبودم

احتمال رسیدنمان به هم

صفر شد

نسل پاک

هیتلر اشتباهش اینجا بود که اول نسل آدم های بی منطق و احمق رو از زمین محو نکرد

از میان دعوا هایمان

بیدارم کن

وقتی سخنرانیت تموم شد

از عذاب های الهی

سیگار و از ته (فیلتر) روشن کردن

dark 99%

اینایی که نمی خورن چه لذتی از زندگی میبرن پَ ؟

عنترنت ملی

بعد اینجام میبندن ؟ چی ؟ از اینا بعید نیست ؟ آره والا :-؟؟

کم می آ(د)(ر)م

البته در پرانتز اول کمی شک دارم

دنگ‌شو

گاهی با وی همنشین شو

به صرف چای و سیگار

به عرش رو

هشتم دی

فروغ الزمان فرخزاد

همین

باید شد

گاهی عاشق ، گاهی دیوانه ، گاهی پنهان و هزاران گاهی دیگر اما همیشه ساکت .

بم

همین

ارمنیون

25 دسامبر زنگ نزنین بدبختو بگا بدین که فیلانت مبارک بعد 5 ژانیه هیچی :| آدم باشین

امید به زندگی

امید به زندگیم مثل پوشه اس‌ام‌اس‌های گوشی آیفون 4اس‌عم شده :|

.

.

+من آیفون 4اس ندارم

نگاه عاقل عن در . . .

نگاه من به خیلی از اطرافیام شبیه نگاه اون نهنگاست وقتی با سطل روشون آب میریزن

اسمایلی زنده‌یاد ناصرعبدالهی

لی لالیلا لالا لالیلا لی لالیلا لالا لالیلا لی لالیلا لالا لالیلا لی لالیلا لالا ، لی لالیلا لالا لالیلا لی لالیلا لالا لالیلا لی لالیلا لالا لالیلا لی لالیلا لالا #ناصریا #روحش شاد

مِری ک‌ی‌‌ر‌ی‌سمس

نون و پنیر آوردیم مسیحتون و بردیم - جمعی از مسلمین که له‌له میزنن ک‌ی‌ر‌ی‌سمس و جشن بگیرن -

مهدی مجتبایی

شوما شاعری ؟‌ آورین آورین ، شعرم بلدی ؟؟ آورین آورین

کرسیشعر فلسفی یا وقتی فیلسوف به جفنگ آید

یک جنگجو که نجگید اما شکست خورد

اسرافیل

حدیث داریم که اون آخرین لحظات که می خواد تو شیپورش بدمه خدا میگه دست نگهدار ، بعد دیوید گیلمور از تو قبر میکشه بیرون یه فندر میده دستش میگه سولوی کامفورتبلی نامب رو بزن

عصر جمعه

صبح ابری ، بهمن ناشتا

عرق خوب

باهاس خط خطیت کنه

آزادی

کاش دیوانه بودم ، دیوانه ای زنجیری

شراب ساز

سراب ساز است در پس سه نقطه پنهان