دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

غمگینه

جملات خبری خیلی غمگینن نقطه

در راستای مضحک

عاشق و فیلسوف هر دو به یک زهر مردند ،

یکی شاعرانه ، یکی تراژدیک

( گفت و گوی من با خودم - همین الان )

+چی میشد همه ی گورا خالی بودن !

- مگه نیست ؟ یمشتی اسکلتن فقط

+ نه ، توشون پر خاطره است


Khofte By Hack Room

این چه کاریست دیگر کافیست از چشمانمان خون جای اشک جاریست . . .

اگر گریه چاره است این همه اشک و آه و غم و اندوه ، کجا مارا برده است ، جز سر خاک سرد و خالی از او

Khofte

داف بازی ها (9)

تو ای خسرو خوبان نظری سوی گدا کن


شاخه روباه و کلاغ

داف بازی ها (8)

ای داد از عشق


شاخه بی تجربه گی - زیر شاخه‌ی پشیمانی

داف بازی ها (7)

خانوم وحیده دستجردی


شاخه عرزشی

داف بازی ها (6)

ناتالی پورتمن


شاخه زیرپوستی

داف بازی ها (5)

Damian Duff


شاخه لیژینور ها

داف بازی ها (4)

داف و یار کلن تاثر بسزایی در ریشه موسیقی پاپ و هیپ هاپ ایران گذاشتن باید بهش ارج نهاد


شاخه بررسی داده ها

داف بازی ها (3)

یار بالا بلند ، ناز ابرو کمند و فیلان


شاخه خایه مالی ها

داف بازی ها (2)

آی یارم بیا


شاخه گشادیسم

داف بازی ها (1)

داف من کجا بیده ؟


شاخه گمگشته‌گی

من در توعیتر

یک دلقک در توعیتر

Pitbull

This Is Pitbull


This Is Shit



Learn The difference

عمام دلقک ( خخخخخ )

کصشر زیاد موجب خنده است

عمام دلقک ( خخخخخ )

من سیگاری نیستم ولی سیگار میشکم

تاثیر سریال خارجی بر اذهان

جیزِس کریست ، او مای فاکینگ گاد ، شِت وات دِ هِل ؟ ، بلادی هل / پاره ای از سخنان برادر دوستم ، 14 ساله از تهران

....

برای احترام به روح جانباختگان حوادث بهمن ما و ماه دیگر در 2 سال اخیر

فردا

25 بهمن ماه

مطلبی در این وبلاگ پست نخواهد شد

حداقل کاری که از من نوعی بر می آد

ساشا گِرِی

تازه خاکستریشه

صب کنین رنگیش بیاد ....

O nana Where is my name O nana Where is my name

ریانا وقتی هیچ جاییزه ای نبرد

آدل پرسپولیسی - شش شش شیش تاییاش

تماشاچیا وقتی آدل ششمین جاییزه ی گرمی رو برد


Dafuk :O

لیدی گاگا وقتی آدل هر چی جاییزه بود برد :)



+6تا جاییزه نامزد شد 6شم برد :))



Grammys Award

یعنی هر چی اما و آمریکن میوزیک اوارد در حق آدل بد کردن

گرمی جبران کرد

یعنی اینقدر حال کردم پوز این لیدی بگا و رینانا زده شد که نگو

خخخخخخخخخ

فانتزی عرزشی

با ساندیس چند میوه تی تاپم بدن

فانتزی عرزشی

ساندیس چند میوه

فوبیایِ عرزشی

خیلی جدی تو راه پیمایی 22 بهمن یک مصاحبه کوبنده بکنی

فرداش انقلاب شه حکومت عوض شه

فوبیای عرزشی

از ورامین پاشی بیای ساندیس بخوری ببینی 23 بهمنه

فوبیایِ عرزشی

نِی‌ت تو 22 بهمن آخر راه‌پیمایی بشکنه

جی‌میل را خدا آزاد کرد

بیسیک اچ تی ام ال باز شد اقلکن :|

اینترنت ملی

من واقعن تشکر می کنم از مسوولین بابات ملی کردن اینترنت اینجوری به نفع جووناست کتا می خونن درس می خونن عاقل میشن نمرن تو شبکه های اجتماعی کصشر بگن وقتشون و تلف کنن


مهندسی معکوس - آخرین تلاش ها برای جلوگیری از فاجعه ملی

نگران نباشید

به گزارش بی بی سی زلزله نبوده

سردار فیروزآبادی دیشب خوراک لوبیا خورده

ژار گل گزارش می دهد

عنترنت ملی ؟

البته اینترنت ملی چیز خیلی کصشریه ولی آیا فقط منم که به گوگل و چندتا سایت دیگه و لخصوص اچ‌تی‌تی‌پی‌اس دسترسی ندارم ؟ آیا ایمان نمی آرید ؟

God Save The Queen


حوصله ام سر رفته افتادم به مه مه ساختن :))

Queen For Ever :'(


دوستم : نمی تونم باور کنم که تو از جاستین بیبر متنفری ولی کویینی که توش یه آدم گی هست رو می پرستی !!! دیوونه ای ؟ در ضمن جاستین بیبر به نظرم بهترم هست !

من با دستانی خونی : Mamaaaa ! I Just Killed a man !!!

How I met Your Mother

تقریبن درباره همه چی هست غیر از آشنایی با مادر اون دوتا بچه ها

4 5 تا اپیزود آخرشون واقعن ریدن چرا بیخیال نمی شن :|

به یادم که می آیی

لباس زیر اضافه و حوله هم با خودت بیار


در راستای این

اعتراف

دارم Vampire's Diary رو الارقم تنفرم نسبت به ومپایر ها نگاه می کنم

گدلن گلاب ، کاندیدای بفتا ، کاندیدای اسکار و صد ها جاییزه دیگر

اصغر فرهادی ضمن سلام و خسته نباشید به مسوولین جشنواره دهه فجر افزود : 

بیلاخ

کافیست از خورشید هم متنفر باشی

خورشید قبل از دنیا ، از اتاق من طلوع می کنه

همواره خدا را یاد کنید رستگار شوید

" پورن استار ها به بهشت می روند "

عمام دلقک ( خخخخخخ )

بوی گه همه جا رو گرفته

مژتبی

مژتبی

نزدیک انتخابات است

اون اظپِرِی رایحه آزادی رو بیار یکم بوفراکنی کنیم

انتخاب بین بد و بدتر

تقصیر نسل ما نیست ، از بچه‌گی تو مخمون کردن که اعتراض نکنیم ، با شرایط بسازیم . . .

ماکت عمام

داستان مقوا

دستشونم درد نکنه ما که اصلشو تجربه نکردیم

شکوههشو اینجوری شاید درک کنیم


ماکت عمام

کارشناسان دریافتند دلیل سرقت رفتن مجسمه های سنگی و بتنی ماکت مقوایی بوده است


ایشان همچنین اضافه کردن ماکت باهاس مقوایی باشه