دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

پیلترینگ

بعد از خبر آنلاین ، فارسم بشه من یکی ایمان می آرم ، به قرعان

روشنفکری

آدم دلش می خواد فاحشه شه با این وضع

شب یلدا

این قلیون و چرا از آداب و سنت ها حذف کردن ؟


کامنتدونی

اینکه در پستی سوالی پرسیده شود در ادامه آن پست کامنتدونی‌عش بسته باشد نهایت جــاکــشیست . " عمام وخت (خ) "

دیوانگان به بهشت نمی رن

چون همین الانشم اونجان

فوبیا

فوبیای کنده شدن بیضة‌ین آدم در اثر آزمایش فوق پیشرفته ی آدم فضایی بر روی نسل بشر

مینیمال

یه توضیح کوتاه در رابطه با مینیمال از دانشنامه آزاد ویکی‌پدیا

ساده‌گرایی در ادبیات، سبک یا اصلی ادبی است که بر پایه فشردگی و ایجاز بیش از حد محتوای اثر بنا شده‌است. مینیمالیست‌ها در فشردگی و ایجاز تا آنجا پیش می‌روند که فقط عناصر ضروری اثر، آن هم در کمترین و کوتاه‌ترین شکل، باقی بماند. به همین دلیل کم حرفی از مشخص‌ترین ویژگی‌های این آثار است.

ساده‌گرایی ادبیات داستانی را با بیان‌های زیادی از جمله «کوتاه نویسی» و «داستانهای کوتاه کوتاه» خوانده‌اند. کوتاه‌نویسی مینی‌مالیست‌ها نظر بسیاری از منتقدان ادبی را به خود جلب کرد، آنها نظر موافقی با اینگونه داستان‌ها نداشتند. زیرا به عقیده آنها مینی مالیست‌ها بیش از حد شاخ و برگ عناصر داستان را می‌زنند و لطف و روح داستان از بین می‌رود. منتقدان، ساده‌گرایان را با نام‌هایی مانند «واقع‌گرایی سوپرمارکتی»، «آدامس بادکنکی شیک» و «ساده‌گرایی پپسی‌کولایی» خواندند.

از مهم‌ترین نویسندگان این سبک میتوان به ریموند کارور اشاره کرد.

+مینیمال لازم نیست حتمن طنز باشه ، می تونه اتفاقات روزمره هم حتی باشه در قالب مینیمالیسم


مجلس ختم

وقتی طرف بغلت می کنه می گه فلانی فلان کسم رفـــــــــــت زیپ دهنت و باید ببندی فقط بزنی پشتش آروم گریه کنه هر زری بزنی ریدی

از زمین تا آسمان فرق است

میان صبح جمعه تخ‌می و صبح تخ‌می جمعه .

فیس‌بوق‌

دیگه مسخره‌شو درآورده این تایملاین چیه آخه ؟ :| شلوغه چـــــه :| گودرم آرزوست :((

وااااااات :|

با خودت متالیکا زمزمه کنی ، کلیپ یه تیکه از فیلم لئون رو ببینی بعد اِمِنِم برات بخونه :| چه وضشه الان دقیقن ؟

خود‌عن پنداری

چن جا بهم گفتن بجا یه وبلاگ جدید ( همین و می گن ) بیا با ما همکاری کن کرسیشعرجاتت ( مینیمالام ) رو اونجا بنویسم ولی من عن خاصی هستم هرجایی نمی نویسم :ی

فوبیا

فوبیای خوابیدن و صبح ، بیدار شدن

عطر جدایی می آورد

دروغ محض است ، تنها از سرگردانی به دونبال رایحه های آشنا در همه جا پس از جدایی می ترسند که می گویند ، عطر جدایی می آورد . . .

عروس خانوم چه هنری دارن ؟

وبلاگ سیگاری رو می خونن کامنت می ذارن

پرت و پلا و بی‌سر و ته

" نوشته های من "

نقطه

پایان پیام

ادای تنگار در نیار

شمایی که اول صبی یه متن نوشتی 23 خط تو یه وبلاگ داغون بدون خواننده شیرش کردی ، چرا ادا تنگارو در میآری ؟

-رونوشت به خودم-

قسم به اشک

آنگاه که از دود سیگار براید

هی‌هی سیرا ماسرای تنها

پیدا کنیدش دوباره بگو دوباره بمیرد ، شاید دستم را بگیرد

+ نامجو وقتی این آهنگ رو خوند یا قبل تر از آن زلف را بر باد داد نمی دانست که قرار است با این آهنگ ها انسان هایی را  تا مرز گــا ببرد

شب یلدا

امسال چه مظلومه ، انگار همین پارسال بود که از یماه قبل تو شبکه های اجتماعی عکس انار شیر می کردیم و کلی شعر و فیلان

شما ها که کشیدین

پس لطفن کاندوم استفاده کنین تا 20 30 سال بعد یکی مث من یه وبلاگ نزنه توش یه پست نذاره با این تیتر که " شما که کشیدین . . . "

حسین پناهی

اگر هستی و وجوود داری از خلقتش مچکرم

مجسمه( نماد )عدالت

این بنده خدا که کوره شمشیر و هرجا بگن فرو می کنه

وبلاگ های به روز شده

اسم وبلاگم تو بروز شده ها افتاده بین "آموزش کامل مسائل زناشویی و جنسی" و "ماهواره نیوز"  احتمالن قرار بوده داروی ترک اعتیاد باشم اشتباهن سیگاری شدم .

قانون یکطرفه‌ایست

در بت خانه می زدن حرام است / حال که من هر شب در می خانه از خیالت بت ها که نمیسازم

مترسک

آغوشت را برای که باز کردی ؟ ایستاده تنها مردن هنر می خواهد ! کسی را شریک غرورت مکن

مرگ در نگاه اول

همان عشق است در نگاه آخر ، وقتی دستش در دستان دیگری باشد

ترک عادت موجب مرضه

فردا نیا ، پس فردا هم ، هفته دیگر نیز ، حتی سال بعد ، آخه دیگه غم نبودنت برام عادت شده ، ترک عادت موجب مرضه ، می دونی که ...

الکلاسیکو

من آرسنالی هستم ولی فلانم به بهمان رئال‌ما(د)رید

من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید

در قفسم سیگار و نوشابه گذارید و دلم شاد کنید

سلامتی سه تن

سرباز ، سرباز ، سرباز

آی‌دی‌اس‌ال

همان دایل آپ بدون فیلترمان را بدهید ، اینترنت پر سرعتم برود همانجایتان که میسوزد

مارلبرو فیلترپلاس

آن حضرت آبنبات هم خیلی دوست داشتند

گنجشکک اشی‌مشی

به تخمم گر تو خیس بشی ، صد دفعه گفتم من به تو ، لب بوم ما نشین

(OR)گاسم

لب ساحل ، آتیش و صدای جلیز ولیزش ، چند تا رول ویــد ، یه ساز دهنی و دو سه نفر همراه مشتی

میمیرد ذلت نمی پذیرد

خدا رو شکر قشر دانشجو زنده است ، دانشگاه زنده است اصن

پراید های خونین سطح شهر

یه خارجی ( که نمی دونه چه خبره ) ببینه فک می کنه امام اوسین و یزید با ماشین زیر گرفته با این وض

+ولی من یارای حسین و دیدم که با ماشین زیر بگیرن یزیدیون ، دیدم

انتخابات روسیه

هان استاد ؟ چرخ گردون از این بازیچه ها بسیار دارد ، فک نمی کردی از این بلاها سر خودتم بیاد ؟

تخمه آفتاب گردان خر است

بخصوص وقتی با نوشابه و سیگار همراه شود .

به کجا میریم ؟ به کجا میره ؟

لیدی گاگا ، سلنا گومز ، اون دختره جاستین بیبر حتی

شانز10 آذر

شمام به همون اندازه من از این روز بدتون می آد یا فقط منم که اینجوریم ؟

آن مان نَوارا، دو دو اسکاچی، آنا مانا کَلاچی

پسرا بهتره که از این به عنوان نوستالژی یاد نکنن :دی

بی عذرخواهی

بعضی اوقات لازمه فقط یه تنه بزنی و رد شی

Gigi D'agostino

بعد فک کن شما با آهنگ لا پاسیون هم خاطره داشته باشی ، چرا زنده ای ؟

برم دَرَمُ بذارم ؟

سیستم بلاگ اسکای هم من و تو وبلاگ های بروز قرار نمی ده

اراده

من اراده ام یجوریه که بگم دیگه نفس نمی کشم عمرن دیگه بکشم ، اصن از الان دیگه نفس نمی کشم آ آ آ‌ آ

قاسم حکایت

در زندگی جاکشهایی هستند که مثل خوره مغز شما را آهسته و در انزوا می‌گاییند و می بلعند. این جاکشها را نمی‌شود به کسی معرفی کرد زیرا عادت دارند این جاکش هارا آدم های کول و فانی بپندارند و شما را کیر کنند .

وقتی غمگینی . . .

 بین شعرا پاس کاری میشی . هی لَگَد هی لَگَد هی لَگَد