دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

فاکینگ یلو لمپ

شما شاید فکر کنید هیچ ربطی ندارد، اما من مشکوکم... من خیلی به این لامپ های زرد مشکوکم

زمان خاتمی که اینطور نبود... لامپِ تیرهای چراغ برقِ همه ی خیابان ها فلورسنت بود... از آن سفید ها..."از آن سفید ها" خیلی معنی می دهد...

سفید رنگ خوبیست. شادابی می دهد. نماد "پاکی" است، نماد "صلح"، نماد "آرامش"، نماد "شفافیت"، نماد "بینایی"،  نماد آزادی ...

زمان خاتمی لامپ های تیرهای چراغ برق سفید بود... این لامپ های شاداب همه جا را روشن می کردند، همه جا سفید می شد وقتی که این لامپ های شاداب روشن بودند، تشخیص سفیدی از سیاهی آسان می شد وقتی که این لامپ های شاداب...

 اما حالا لامپ های تیرهای چراغ برقِ همه ی خیابان ها زرد است... زردِ لعنتی. هیچجا را روشن نمی کنند جز زیر پایشان را... هیچ چیز را آشکار نمی کنند؛ تازه بیشتر اسباب ِ کم شدن ِ دید راننده ها شده اند. این لامپ های زرد هرچقدر هم که زور بزنند زردند، نمی توانند همه جا را سفید کنند، پاک کنند، شاداب کنند... این لامپ ها نمی توانند نماد ِ "بینایی" باشند ، نمی توانند نماد "صلح" باشند، نماد "آزادی"...

شما شاید فکر کنید هیچ ربطی ندارد، اما من مشکوکم... من خیلی به این لامپ های زرد مشکوکم

پرا

پ.ن1: فکر می کنم آدم ها هم زرد شده اند

پ.ن2: در این مقوله نویسنده ها هم جزءِ آدم ها هستند استثنائن

پ.ن3:من جدن به این لامپ ها مشکوکم

پ.ن4: بیشتر به این موضوع فکر کنید...

نظرات 2 + ارسال نظر
ربیا 1391/04/28 ساعت 23:35 http://www.rebia.blogsky.com

به نام سلام

انقدر ها هم تشخیص ندارند ...
فاکینگ نمادهای واضح تر که انقدر بزرگن که کل گستره ی دیدمونو به خودشون اختصاص دادن تا دیده نشن ...

تا سلام ... والسلام

اما لامپ جلوی خونه ما، هنوز سفیده! به خاطر ندارم که از زمان خاتمی تا حالا، خاموش شده باشه!

خوش بحالتون واقعن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد