دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

این آدم های کثیف

این جماعت برای بالا بردن خودشون چه کسایی رو که خراب نمی کنن

یا شاید چه کسانی که برای انتقام چه کارهای کثیفی که نمی کنند

جماعت ، بردن آبروی کسی برای انتقام اونم فقط با حرفای بی مستند تو کشوری که عقل مردم به چشمشون خیلی کار کثیفیه ، رو نوشت خاص داره خود طرف میدونه چی می گم حیف که نمی خونه اینجارو ولی بازم می گم که شما بخونین یوقت ازین کارای کثیف نکنین


+در راستای میلی که امروز بهم رسید ، اخبار پلاس و بهم رسوند !

++اگه کسی این و دید به بعضیا برسونه که اینقدر کسکش نباشن

+++ علیرضا رو قبول دارم ، حتی اگر می خواستم قبول نداشته باشم به فرض محال ... اون کسی که حرفایی پشت سر این دوست عزیزم زده هیچ سندی نداشت که ثابت کنه . به هر حال به قول خود علیرضا عاقلان دانند . . .

++++ پوریا بهم گفت داریم فضا رو میسازیم ، داریم درستش می کنیم !‌ گفت برگردم . . . رفیق هنوزم سر حرفت هستی ؟

+++++ بر و بچه های پلاس که لطف می کنن اینجا رو می خونن ، یه زحمتی بکشین شر کنین برسه به دست اون طرف که به نظر من خودش بازیچه شده . . . حالا خودش می دونه چی می گم

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال 1390/12/11 ساعت 21:53 http://fazmetr.blogsky.com

داستان چیه ؟من تازه رسیدم !

مربوط به وضعیت پلاسه ربط زیادی به بلاگم نداره

---- 1390/12/12 ساعت 22:55

کاش می تونستم این نظر رو بصورت خصوصی برات بزنم. ولی همچین گزینه ای پیدا نکردم.


این اتفاقات رو من شنیدم

نمیدونم چطوری بگم که باور کنی.
ولی این دوست شما (علیرضا خسروی) یه ریگی به کفشش داره.
اگه شما ندیدن دلیل بر بی گناه بودنش نیست (تو چیزهایی که بهش نسبت دادن)

من توقع ندارم حرفم رو باور کنید، چون بقول شما مدرکی دستم نیست، ولی خب، 100 درصد هم بهش اعتماد نکنید. 1% جای خطا رو هم براش در نظر بگیرید.

به هر چیزی بهش اعتقاد دارید و دارم (لزوما نه مذهبی) ایشون به دخترای زیادی پیشنهاد داده
اکثرا هم میخوام برم خارج و مشکل سیاسی دارم و اینطور حرفا بوده.

دوتاشون رو مطمئن مطمئن هستم

همونطور که گفتم، توقع ندارم بخوای نظرت رو راجع به اون عوض کنی و کاملا نظرت برگرده یا کار دیگه

ولی به جون «مادرم» که مقدس ترین کلمه هست، این فرد مشکل داره

ولی نظری درباره اریک ندارم
اما چون با قضایی که خودم دیدم، بعید می دونم همچین گندکاری بخاطر بالاکشیدن خودشون بخواد انجام بدن.

اگه اهل گودر بوده باشی، سنا صدقی، لیلی و چند نفر دیگه از چیزایی که من گفتم خبر دارن

موفق باشی

اول از همه کاش یه اسمی چیزی میذاشتی چون همینکارت درصد اطمینان من و نسبت به خودت تا درصد بالایی پایین میاره به طبع نسبت به حرفات
دوم من رو سر علیرضا قسم نخوردم ، اونم آدم هر آدمی ممکنه یکارایی بکنه
سوم من مشکی تو این قضیه که به افراد زیادی پیشنهاد بده نمیبینم ، می خواد میده مشکل من سر اون قضیه است که میگن با یکی بوده همون زمان یکی دیگه رو داشته هندل میکرده این آقایی هم که نام بردی "اریک" به دو نفر اکتفا نکرده به چند نفر می گه در عان واحد پیشنهاد داده ، همچین چیزی نیست
چهارم من قسم رو قبول ندارم حتی اگه به مقدس ترین کلامت اگر باشه چون به مقدسات اعتقادی ندارم هیچ چیزی در این جهان در این زمان مقدس نیست
پنجم : اتفاقن منم اشاره کردم خود اریک هم به نظر من بازیچه شده به نوعی ، از یسری چیزا خبر دارم که می گم
ششم : اهل گودر نمی تونم بگم بودم یا نبودم ، گودری بودن خیلی وقته که معیار نیست چون نابود شد و فراموش الان ارزشای گودری با خیلی چیزا قاطی شده دیگه حالص نیست
هفتم : من گفتم اگر سند معتبر به دستم برسه حرفارو قبول می کنم سر قضیه وینچنزو یبار این اشتباه رو کردم ، بدون سند معتبر صرفن چند تا اس ام اس که معلوم نبود از کجا اومدن تصیم گیری کردم دیگه اون اشتباه رو نمی کنم
هشتم : هر کسی آزاده هر کاری می خواد بکنه تا زمانی که خلافه قانون نباشه ، حتی اگر حرفایی که زدن درباره ی علیرضا درست باشه جایی ندیدم که تو شربت این دخترانی که "گول" خوردن دارویی ریخته باشه وقتی بیهوشن بهشون تجاوز کنه
ساز زده جذبش شدن باهاشون خوابیده ، خود دخترا راضی بودن
اینطور که ایشونم گفتم ماشالا علیرضای ما اینقدر حرفه ایه که همه رو همون شبه اول که برده تا صب یه سازی زده بعدم دست به کار شده ،
یکم به جزئیات دقت کنی خودت خنده ات می گیره
در کل حتی اگر اگر اگر اگر اگر این کار رو هم کرده باشه به نظر من کار غلطی نبوده ، جذابه جذب کرده ، حالا یکی که من احتمالن می دونم کی از این کارش پشیمون شده یسری کارا کرده ، مهم نیست من خیلی دخالتی هم نکردم صرفن نظرم رو از طریق دوستم امی عزیز به بچه ها رسوندم اونم فقط بخاطر جو بدی که شاهدش بودم بر علیه علیرضا ، خود علیرضا هنوز این پست رو ندیده حتی ، ولی وقتی ای میل داستان به دست من رسید اون قدر شاکی شدم از رفتار بعضیا که نتونستم سکوت کنم ، اگر قضیه فقط مربوط به خود علیرضا بود می گفتم خودش قضیه رو حل می کنه ولی این آقایون و خانوما نه تنها علیرضا که تمام دوستانش رو هم مورد اهانت قرار دادن ، که این کارشون به نظر من به توخالی بودن ادعاشون بیشتر دامن میزنه ،
در هر صورت خوشالم که نظرت رو گفتی ! کاش فقط ایمیلی آدرسی یا حداقل اسمی از خودت بجا میذاشتی ،
موفق باشی

----- 1390/12/13 ساعت 23:54

اصلا نه قصد توهین دارم، نه حاضر جوابی و نه چیز دیگه. فقط برای اینکه قسمت قسمت رو جواب داده باشم، مثل خودت شماره گذاری می کنم:

علتی که اسمی چیزی نذاشتم، اینه که نمیخوام دوباره درگیر این مسائل بشم. یه بار اعصابم رو گذاشتم، دیگه بسه. زیاد هم مهم نیست حرفام رو باور کنی یا نه. درصد اعتماد پایین بیاد یا نه. مهم اینه که من حرفی رو که خودم مطمئنم درسته رو می زنم. بدون هیچ قصد و غرض ورزی و یا چیز دیگه.
(میدونم برای شما مهم نیس، ولی برای من هست)

دوم: موافق.

سوم: نظری ندارم. ولی با چیزایی که «شنیدم» بنظر میرسه همینطور باشه. این رو مطمئن نیستم راستش. ولی به همه همون حرف خارج و مشکل سیاسی و اینارو می زده

چهارم: ولی بنظر من «مادر» تو این دنیا مقدسه. لا اقل برای من.

پنجم: من اریک رو نمیشناسم. راستش دیروز اول پست «علیرضا روشن» رو درمورد خداحافظی خوندم. بعد که یکم تو پلاس اینور اونور رفتم (تو پست خسروری که خواسته بود +زن نوشت و +اریک رو بلاک و ریپورت کنن) دیدمش و مطلبش رو خوندم.
پس وقتی چیزی ازش نمیدونم، نمیتونم قضاوت کنم بازیجه شده یانه.

ششم: این اهل گودر رو برای این گفتم، که لیلی و سناصدقی و یکی دو نفر دیگه از قضیه ای که این اقا برای من بوجود آورده بود خبر دارن. الان تو پلاس نیستن. لیلی رو مطمئن نیستم، ولی سنا دیگه تو پلاس فعالیت نداره. به این علت گودر رو گفتم.
برای معیاری/چیزی نگفتم.
البته اینم بگم گودری بودن هیچ ارزشی نبود و نیست. خیلی خیلی آدما ک*لیس و دیوث توش بودن، از اونور آدمای نازنینی مثل یک پزشک و گناهکار و .... هم توش بودن. پس اصلا بعنوان ارزش گودری بودن رو قبول ندارم.

هفتم: اصلا قضیه ویچنزو رو نمیدونم چیه و چی بوده.
البته اگه مدرک هم داشته باشه کسی، آخرش می گی خودش خاریده.
اصلا چه مدرکی مد نظرت هست؟!

هشتم: بله. منم با جمله اول شما موافقم. البته بستگی داره این قانون، قانون کجا باشه.
اینو بگم که من با جمله: من راضی، طرف راضی، کون لق ناراضی کاملا موافقم. و هیچ مشکلی ندارم که وقتی جفتشون راضی بودن، ترتیبش رو هم بده.
ولی وقتی با حرفای فلان جور و تز روشنفکری میره رو مخ دخترا، بعد ترتیبشون رو میده، یکم مشکل دارم.
به جون هرکی دوس داری، نمیخوام این حرف ناراحت کننده رو بهت بزنم. شاید که نه، صد البته کلیشه ای هم هست. ولی خب، میزنم. (پیشاپیش ببخشید)
فرضا، اگه خواهر خودت، یا نامزد خودت، یا زن خودت، مخش رو یکی بزنه، و ببرش ...، باز هم می گی: من که ندیدم تو شربت زنم دارو ریخته باشه، پس نوش جون طرف؟
می گی؟
من از این جهت نگاه می کنم. حالا اومدیم و کسی با زنش مشکل داش یه مدت، بعد این اقا بره رو مخش و از احساسات زنانه طرف استفاده کنه، بعد ببره ترتیبش رو بده، خیلی کار خوبیه؟ منطقیه؟ تو شربتش دارو ریخته؟

در مورد حرفه ای بودن و اینا هم اینطور نبوده. آروم آروم و با حرف می رفته رو مخ طرف (چت). پس شب اولی هم در کار نبوده.

این اگر اگر رو طوری می گی که آدم فک می کنه مطمئنی!!!!!
ولی من برعکس تو، از اون طرف مطمئنم.

منم با کشیده شدن پای دوستانش به این قضیه مخالفم.

ممنون که به حرفام گوش کردی.
علت اسم و ایمیل نذاشتن برای همینه.
چون با اسم/فامیل اصلی خودم تو پلاسم، حوصله دردسر ندارم.
همین الان که این چند خط رو نوشتم، کلی حالم گرفته شد. اصلا حوصله اعصاب خوردی رو ندارم.

تو هم موفق باشی.

امیدوارم حرفام ناراحتت نکرده باشه.

نه حرفات ناراحتم نکرد نگران اونجاش نباش
چون نمی خوام دیگه بحث طولانی بشه و اعصابتون بیشتر از اینی که هست خورد بشه چند تا پاسخ کوتاه میدم که احتیاجی هم به پاسخ نداشته باشه
وقتی گفتم ارزش گودری برای این بود که اون زمان که خود گودر بود خیلی آدما شاید حتی به قول شما کصلیس پشت یه اسم شاید واقعی شاید الکی قایم شده بودن و فقط و فقط با نوشته هاشون مورد قضاوت قرار می گرفتن ولی از وقتی وارد پلاس شدیم اون داستان نوشته خیلی کم رنگ تر شد از نظر من ارزش گودری بودن اومد پایین حالا این زیاد مهم نیست
ببین بذار صادقانه بگم اگر هم این قضیه درست بوده باشه یه دختر نباید با چند ماه چت و چند تا اس ام اس زنگ حتی همون شب اول آشنایی رودررو با طرف بخوابه که حتی چندین و چند قرار باید بگذره ، این از خریت اون دخترا بوده که همون شب اول رفتن باهاش خوابیدن ....
بنده خواهرم فوت کرده ولی اگر این اتفاق براش می افتاد اول تحقیرش می کردم که بفهمه چه اشتباهی کرده بعد باهاش صحبت می کرمدد ارومش می کردم اگر نامزدم این کارو می کرد بدون اینکه مقصر بدونمش ترکش می کردم چرا ؟ چون حتمن مشکل از یجای من بوده که این 1درصد به فکر خیانت بیافته که یکی با چند تا حرف و تز بره رو مخش بتونه باهاش بخوابه پس اینم از این
نه منطقی نیست ولی باید دید که اگر یک نفر اینقدر سسته که با یک دعوا کوچیک به قول شما احساسات زنانگیش اینقدر نرم که یک نففر بتونه حتی مخش رو بزنه به نظر من اون زن بیمار جنسیه ، من کسانی رو میشناسم که حتی با اینکه خیلی وقته که طلاق گرفتن سر یسری مسائل هنوز هم همسر سابقشون رو دوست دارن حاضر نیستن مرد دیگه ای رو تو تختشون راه بدن بعد چطور میشه یک زن با یک دعوای کوچک چنین ضربه ای بخوره با یه قلقلک ساده راضی بشه ؟
علت اسم و ایمیلتون هم کاملن منطقی موردی نداره
منم خیلی لذت بردم از بحث منطقی باشما ، امید وارم دفعه ی قبل اون شماره گذاشتن ها برداشت اشتباه نکرده باشین من فقط می خواستم پارت پارت پاسخ بدم که راحت تر خونده بشه و برا خودم راحت تر جواب بدم
موفق باشین گرامی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد