دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

این روزها

هر وبلاگی سر می زنم نوشته های پر معنی میبینم که ارزش خوندن دارن

اما خودم

نوشتنم نمی آد

نمی دانم چرا

اما فقط کسشرم می آد

قبلن اینجوری نبودم

اقلن خودم فکر می کردم اینجوری نبودم :|

آدما عوض میشن ؟ عوض شدم ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
همین 1390/12/06 ساعت 21:37 http://durenazdik.blogfa.com

آدما عوض میشن...اگه ام عوض شده باشی باز میتونی عوض شی!
فقط نوشتن نیس ک...
همه ی آدمام ی دوره ی غیرممولی دارن ک اوصولن بعدش ممولی میشن!

من نمی خوام ممولی شم
می خوام خودم شم

ماتریونا 1390/12/07 ساعت 01:46

حرفای پر معنی هم در نهایت یه جور ..شره.
عوض میشی ولی بازم خودتی چون که شخصیت فرد از زمان کودکی تا پیری فراز و نشیب های زیادی طی میکنه ولی روح تغییر نخواهد کرد (البته اگه به روح اعتقاد داشته باشی). این یه بحث فلسفیه
اینایی که الان گفتم خودش یه جور ..شر بود. اصولا همه ی فلاسفه ... هستند و کلا..................
.............
دقت کردی وقتی آدم فحش میده چقدر آروم میشه؟

آره عادم فحش که میده اصن خالی میشه :ی

همین 1390/12/07 ساعت 15:21

ممولی خودت منظورم بود و غیرممولی غیر خودت!درس میشه!

زهرا 1390/12/07 ساعت 21:43 http://rrosanii.blogsky.com

دروغ چرا شما خودتم خیلی بیشتر دوست داری جدی نویسی رو ولی خو باید حسش بیاد دست خودت نیست(دومین کامنتت برای آخرین پستم یادته؟)
از شوخی گذشته اگه خب واقعا نوشتنت نمیاد ننویس
اصن هر نوعی که میاد بنویس...
بعدش خودت یواش یواش عذاب وجدان میگیری از این همه نوشته پر معنی که میخونی بعد خودتم میزنی تو خط نوشته های معنی دار به همین راحتی به همین خوشمزگی
البته نوشته هات از بعضیاش که گذشته پر معنین(شاید اون بعضیاهم پر معنین ولی من نمیفهممشون )
بله آدما عوض میشن حتی گاهی خیلی راحت...

آره خیلی
آره یادمه
همین قصد و دارم احتمالن

زهرا 1390/12/07 ساعت 22:29 http://rrosanii.blogsky.com

چه قصدی؟قصد ننوشتن؟

نه قصد اینکه نمه نمه بذارم خودش بیاد :ی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد