دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

آدل پرسپولیسی - شش شش شیش تاییاش

تماشاچیا وقتی آدل ششمین جاییزه ی گرمی رو برد


نظرات 2 + ارسال نظر
ماتریونا 1390/11/24 ساعت 21:44

من آدل رو خیلی دوست دارم ولی...
نمی خوای بگی که پرسپولیسی هستی؟ اون وخ کلامون میره تو هم اونم از زاویه ی 90 درجه ای!

حالا کلاتون 90 درجه جای دیگمون نره :ی تو کلامون بره خوشالم میشیم :ی
خیلی وقت کل کل ننمی کنم سر پرسپولیس و استقلال ولی خب پرسپولیسیم از خیلی قبل تر ها :ی

زهرا 1390/11/26 ساعت 00:40 http://rrosanii.blogsky.com

ای پرسپلیسی
آقا شما لابد کلاست بالاست کل کلت سر رئال بارسلونه
البته اگه رئالی هستی خودتو خراب نکن کل کل راه ننداز:دی
ما همچنان استقلالی هستیم ...کل کلم میکنیم...آدلم دوست داریم...حرفیه:دی

من همیشه همه جا گفتم اول تیم محبوبم آرسنال
ولی همیشه از باخت رئال خوشال شدم برد بارسا خیلی برام فرقی نداره :ی
بله بنده پرسپولیسی هستم
ولی دلیل این تیترم تاتفاقات بازی استقلال بود که شعار می دادن عادل پسپولسی :ی از روی اون تیتر و برداشتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد