دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

اینترنت ملی

من واقعن تشکر می کنم از مسوولین بابات ملی کردن اینترنت اینجوری به نفع جووناست کتا می خونن درس می خونن عاقل میشن نمرن تو شبکه های اجتماعی کصشر بگن وقتشون و تلف کنن


مهندسی معکوس - آخرین تلاش ها برای جلوگیری از فاجعه ملی

نظرات 9 + ارسال نظر

من کاری به مسئولین ندارم
اما اینترنت استعدادها و کارای مفیدی که می تونستم بکنم رو بگا داده واقعن :)

قبول دارم

نگین 1390/11/21 ساعت 20:24 http://www.mininak.blogsky.com

دیگه دارم دیوونه میشم :(
یاهو مسنجرم که بستس :((

آره اونم بسته است :ی

ماتریونا 1390/11/21 ساعت 23:43

مسنجر من که اصلا باز نمیشه سرعتم در حد دایل آپه
تا یه کامنت بزارم به ... کشیده شدم.

به . . . . کشیده شدی ؟ :-؟
نباید می گفتی به . . . . . می رم ؟ :-؟
یا به . . . . . خواهم رفت :))

ماتریونا 1390/11/22 ساعت 12:26

جای خالی زیر را پر کنید (0/75)
به ... کشیده شدم
1. desk
2. shit
3. a tall guy
4. fuck
5. I don't care what the hell is that, Get out

:)))))))
شماره پنج عالی بود :)))))

ماتریونا 1390/11/23 ساعت 13:18

اینترنتت ملی شده فک کنم!
نیستی
کامپیوتر من که دیروز ترکید

هستم
چرا ؟ فشار اینترنت کم بود خاموش شده ؟ :ی

نگین 1390/11/23 ساعت 15:15 http://www.mininak.blogsky.com

مسنجر باز شد خوش خبری

تو اون بلاگم گفتم مسنجر باز شده من جی میلم و می خوام کار زیادی با مسنجر نداشتم :|

رضا 1390/11/23 ساعت 21:35 http://tanhaaie.blogsky.com/

ببخشید!

سیگاری یا سیگاری؟!

هم سیگاری ، هم سیگاری ولی اینجا منظور سیگار بود :)

ماتریونا 1390/11/23 ساعت 22:07

پاورش سوخت. بیچاره از شدت ناراحتی سکته کرد هنوز خاکش نکردم!
مسنجر من پس چرا باز نمیشه؟

نظری ندارم :(

به قول دوستان باس بریم ازشون تشکر کنیم که مای کامپیوتر و کنترل پنل باز میشه!!!
والا!
راستی من با اجازه خودم شما رو لینکیدم خعععلی وبت توپه خعلییییییی

والا :ی
شما لطف داری من شما رو به گوگل ریدرم اضافه کردم الان یکم درگیرم سر فرصت می خونمتون حتمن :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد