دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم ؟

چار تا کتاب خوب معرفی کنین

لطفن

نظرات 13 + ارسال نظر

در قند هندوانه
داستان دو شهر
زنده ها
وقتی کار از کار گذشت

شما که زحمت کشیدین اسم نویسنده و ناشرشم می گفتین من تو انقلاب مغازه به مغازه نشم برا پیدا کردنشون :ی

RaSo0L 1390/11/09 ساعت 14:34

هری پاتر 1
هری پاتر 2
هری پاتر 3
هری پاتر 4

موش بخورتت رسول جان :ی

زهرا 1390/11/09 ساعت 21:54 http://rrosanii.blogsky.com

خب شما بفرمایین علاقه مندیتان در رابطه با چه موضوعاتیست تا ما یاری سبزتان کنیم...
حالا اگه پنج تا شد چی
همه چه رعایتم کردن دقیقا"چار"تا معرفی کردن...
حا لا برای خالی نبودن عریضه این چن تا رو داشته باشین:هری پاتر5-هری 6-هری پاتر7-هری پاتر8

خیلی مهم نیس من همه چی می خونم
اوصولن هر کتابی ارزش یبار خونده شدن و داره
فقط رده سنیه خردسالان نباشه بهتره :ی جلوه خوبی نداره من با این هیکلم برم بگم مثلن حسنی نگو بلا بگو دارین آقا یا نه :ی
هری پاتر 8 ؟؟؟ خخخخخخخخخ

کتاب نخون کلا...

نمیشه

ماتریونا 1390/11/11 ساعت 14:23

یه کتاب تازه گرفتم خیلی باحاله، اسمش مردی بدون وطنه، نویسندش: کرت ونه گوت، مال نشر چشمست.
کتاب عامه پسند بوکوفسکی رو هم حتما بخون(نشر چشمه)، نظیر نداره. یه کتاب دیگه هم جدیدا از همین بوکوفسکی گرفتم البته هنوز نخوندمش ولی باید جالب باشه، اسمش هالیووده و اونم مال نشر چشمست.
کلا بوکوفسکی رو امتحان کن. نویسنده مورد علاقه منه.

کاش یه دو روز زودتر میگفت
ماه دیگه باید برم سراغش
ولی مرسی بازم مینویسم یجا که حتمن برم بگیرمشون
مردی بدون وطن رو دارم ولی هنوز نخوندمش ، الان که گفتی میرم میخونم
مرسی بازم

ماتریونا 1390/11/11 ساعت 15:13

راستش خودمم هنوز نخوندمش!!!
اون صفحه هاش که با فونت درشت نوشته شده رو خوندم! الان که گفتی میرم میخونمش.
هر کی زودتر بخونه برنده ست

خخخخخخ
من فعلن وخ ندارم تو بردی :)

نهال 1390/11/11 ساعت 18:09 http://fazmetr.blogsky.com

همنوایی شبانه ارکستر چوبها ماله رضا قاسمی به گمونم نیلوفر باشه انتشاراتش ..این آقا عالیههههه
همین چند روز پیش خوندمش
چیزی که الان دارم میخونم نان سالهای جوانیه ماله هاینریش بل که اگه در مضیقه و بی پولی هستی نخونش که افسردگی میاره !
یه چیزه دیگه ام که همزمان دارم میخونم هنر هویت و سیاست باز نماییه که اگه علاقه مند به سیاست و هنر و البته آمریکا هستی پیشنهاد میکنم که بخونم البته شاخصه هنر پررنگ تر از بقیه شاخص هاست !
این کتابم مال علیرضا صحاف زاده اس و ماله انتشارات بیدگله ...
تخصصی تر میگفتی بهتر راهنماییت میکردم ...

ممنون
میزارم تو لیست ماه آینده ایشالا بتونم بخرم بخونم
راستش من همه جور کتابی می خونم
به همه چی هم علاقه دارم
اوصولن به نظر من هر کتابی ارزش یبار خونده شدن رو داره فارق از موضوع و نویسنده و نتیجه اش

کاتیا 1390/11/11 ساعت 19:49 http://oldgirl.blogsky.com

۱- جنگ و صلح لئو تولستوی(اگه به کلاسیک ها علاقه داری)

۲- گذر از رنج های آلکسی تولستوی (اگر به رمان تاریخی علاقه داری...تریلوژی تشریف دارن) ترجمه ی سروژ استپانیان

۳-ببر سپپید آراویند آدیگا که جایزه ی من بوکر۲۰۰۸ رو هم برده . این فوق العاده است . اگر دو تا قبلی فکر می کنی جذبت نکنن ، دست رو این بذار. مطمئنم از این خوشت میاد...
خداست.

نشر نیلوفر.

کتاب زیاده...نمیشه تا صبح نشست کتاب اسم برد .

راستی اون هری پاترا هم عالین...دوسشون میدارم.

اوووم :-؟ باید خیلی خوب باشن
مرسی میذارم تو لیست
نشر نیلوفر مگه پلومپ نشد ؟ :-؟

کاتیا 1390/11/11 ساعت 19:53 http://oldgirl.blogsky.com

در ضمن گذر از رنج ها در محدوده ی سال های ۱۹۱۴ به بعد در روسیه ی تزاری در آستانه ی انقلاب و روسیه ی انقلابی می گذره . جنگ جهانی اول هم داره...تو حساب کن چه قدر اطلاعات توش نهفته است...کلی هم آنارشیست بازی داره.

هوم
آنارشیست بازی :)) نمی دونم چرا خنده ام گرفت از ترکیب این دوتا

زهرا 1390/11/11 ساعت 21:09 http://rrosanii.blogsky.com

خب اول بگم با نهال در مورد همنوایی شبانه ارکستر چوبها موافقم بخونش حتما "وردی که برها میخوانند "هم از همین نویسنده خیلی عالیه.البته بگم فک کنم این کتاب نیست تو بازار ولی خودم پی.دی.افش رو دارم
تهوع سارتر-قلعه حیوانات-بیشعوری(اینم اجازه انتشار نیافته اصلا تو ایران ولی باز خودم دارمش البته پی-دی-اف)حالا دوست داشتی میتونم بهت بدمش.عقاید یک دلقک هانریش بل -من خودم کتابای مرتضی مردیها رم دوست دارم.اینا رو فعلا داشته باش تا بعد...

قلعه حیوانات - عقاید یک دلقک - اسهولیزم یا همون بیشعوری رو خوندم
وردی که برهها می خوانند ترجمه است یا زبان اصلی ؟ اگه ترجمه است و تو بازار نیست پی دی افشو بهم بده لطفن
بقیه اش هم احتمالن ماه آینده میخرم مرسی :)

زهرا 1390/11/11 ساعت 23:22 http://rrosanii.blogsky.com

یه جور گفتی چار تا کتاب که من فک کردم زیاد کتاب تا حالا نخوندی
وردی که برها میخوانند از رضا قاسمی هست و به زبان فارسی و فکرم نمیکنم باشه تو بازار...
چه جوری برسونم بهت؟

احتیاجی نیست تو سایت خود آقای رضا قاسمی رفتم برای مخاطبان داخلی لینک دانلود گذاشته بودن
ممنون به هر حال

نگین 1390/11/12 ساعت 22:12 http://www.mininak.blogsky.com

این کتابا فوق العاده ترین کتابای زندگیم بودن:
علمی تخیلی:نماد گمشده(دن براون)
رمان ایرانی:کافه پیانه(نویسنده فرهاد جعفری)
رمان خارجی:( کوری (ژوزه ساراماگو) / استخوان های دوست داشتنی(آلیس سبالد)
اگه رمان و داستان نیمه فلسفی و نیمه احساسی دوست دارید ک فک کنم ب شخصیتتون با توجه ب نوشته هاتون بیاد کتابای مصطفی مستور رو پیشنهاد میکنم. من ک عاشق کتاباشم در حدی ک همه ی کتاباشو خوندم

ممنون نخوندم هیچکدوم رو احتمالن باید دوماه آینده برم سراغشون بودجه ماه آینده ام تموم شده :((

و نیچه گریه کرد(اروین یالوم) خداست
ظرافت جوجه تیغی(موریل باربری) عالیه
اینا رو تموم کردی بگو بازم بهت معرفی کنم

حتمن :) تا سه ماه شایدم بیشتر تامین شدم فعلن :))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد