دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

صبحانه ؟

چای تلخ ؟

دود سیگار ؟

حیف عسلم ته کشیده ، چای تلخ هم عالمی دارد اما .


نظرات 2 + ارسال نظر

به چه امیدی مینویسی ؟
نظر نمیذارن برات که
ولی پستات باحالن
اکثرا
تقریبا نصف بیشترش
میشه گفت نزدیک به 50%
هی بفهمی نفهمی چند تاییش خوبه
داغون

اگر قرار بود به فکر نظر گذاشتن باشم چار عکس گل و بلبل میذاشتم بیان به به چه چه کنن
می خونن
می دونم می خونن همین کافیه
اگر نظر بذارن بهتر نذاشتنم نذاشتن

زهرا 1390/11/04 ساعت 21:19 http://rrosanii.blogsky.com

سلام...
من معمولا میخوانمتان
ولی نظر نمیذارم...نمیدونم چرا؟
میخونیم...خوب میدانید...
ولی نظر بذاریم بهتره

نظر ندادن عیب نیست
خب باید قبول کنیم سخته
من خودم برای اکثر وبلاگ ها خواننده خاموشم
از طریق گوگل ریدر می خونم
من خودم اهمیتی نمی دم که خواننده هم نظر بدن یا نه مهم رسوندن مطلبه
اگر سختتونه نظر ندین ایراد و عیبی درش نیست ولی اگر بدین من رو خوشحال تر کردین
ولی خوبه که یکبار رو نظر دادین تا آدرس وبلاگتون رو داشته باشم که بخونم :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد