دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

فقر

کل جوایز جــشنواره های بین المللی رو درو کنی

از جنشواره مزخرف داخلی هیچی جاییزه نگیری

+ من هم به نوبه خودم تبریک می گم موفقیت فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی رو ، به امید دریافت جاییزه قول مرحله آخر ( اسکار )

نظرات 2 + ارسال نظر
من خالی 1390/10/27 ساعت 20:22

ی پیشرفت گنده بود این فیلم...البته ب خاطر جاییزه نمیگم!
من اینجا میومدم خوب مینویسی..آدم هم فک میکنه هم خوشه...فک کنم رفتی یکم!؟ناراحت کننده بود.بمون ب هر حال!

نرفتم
نمی آد
فشار زیاده
نمیذاره بنویسم زیاد
مینیمالم نمی آد
بلند می نویسم
جای دیگه
کار دیگه
تا بگذره این بی حوصله‌گی و خسته‌گی
اگه بگذره
ممنون به هر حال

بی حوصله ب نظر نمیومدی!کجا مینویسی؟

چند جایی می نویسم
دوتاشون که مال خودمن ( تنهایی ) لینکشون هست این بغل

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد