دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

....

برای احترام به روح جانباختگان حوادث بهمن ما و ماه دیگر در 2 سال اخیر

فردا

25 بهمن ماه

مطلبی در این وبلاگ پست نخواهد شد

حداقل کاری که از من نوعی بر می آد

نظرات 4 + ارسال نظر
من 1390/11/25 ساعت 16:43

کار باارزشیه...ولی کارای دیگه ای هم باید کرد...

کار و بار کم نیست
من و تو کم کردیم
البته ما کردنی ها رو کردیم
دیگه خسته شدیم
بذار ببینیم بقیه چیکار می کنن

زهرا 1390/11/26 ساعت 00:26 http://rrosanii.blogsky.com

حداقل کاری که بر میاد از شمای نوعی و البته بهترینش.
میدونی خیلی خوشحالم که دوستایی (اگه دوست خودت بدونی منو)امثال تو دارم که هنوز یادشون هست بچه هایی که شاید خیلیاشون همسن خودمون بودنو اونطوری رفتنو گرامی میدارن یادشونو...حتی با نزدن پست تو بلاگشون...
از نظر من کار بسیار بزرگیه کارت توی این آشفته بازاری که اکثرا حتی نمیخوان صحبتی درباره این اتفاقات کنند...یادشان همیشه گرامیست دوست من
مرسی بابت این پست خیلی خوب

زنده باد
بابا!!! دم تو گرم...
بعضی اوقات سکوت حماقته و گاهی اوقات مقدس

من 1390/11/26 ساعت 20:54 http://durenazdik.blogfa.com

درس ولی خیلیا خستن خیلیا اصن در جریان نیسن باید بیان تو جریان و اگه آدما یکی یکی تسلیم خستگیشون شن...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد