دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

شما به من بگو

یعنی واقعن مشکل مملکت ما ، کیونگشادی جوونای مملکت ماس ؟ من اینطور فکر نمی کنم




نظرات 7 + ارسال نظر
ماتریونا 1390/12/15 ساعت 10:51

این قضیه ش مال چند سال پیشه. یه آقایی اومده بود دانشگاه ما که یه کاره ای تو دولت بود، می گفت احمدی نژاد تبریز که رفته بود یه عده ای تو جمعیت دستاشون رو به این حالت به احمدی نژاد نشون داده بودن، اونم فک کرده بود کار خوبیه دقیقا همین کارو کرده بود. آقایه میگفت این علامت مال کمونیست هاست حواستون باشه!

کومونیست چیه
فراماسونه
بعدم ای آقای احمدی نژاددلایل قانع کننده ای دارم که ماسونه حالا مهم نیس اینا
ببین تو دولت ماسونا رو میخوان وصل کنن به صهیونیسم در حالی که عکس قضیه است این صهیونیسمه که زیر شاخه ای از ماسوناست
اگه پایه باشین بعدنا می تونیم کلی راجع به ماسونا صحبت کنیم

ماتریونا 1390/12/15 ساعت 11:21

وای تازه یه چی یادم رفت بگم. نمیدونم میدونی یا نه بعد این قضیه شیطان پرستا (فک کنم) یه بیانیه رسمی دادن که این آقا با ما نیست!

:))))) این ربطی به شیطان پرستا نداره آخه :))))) حالا میگم بعدن یه پست مفصل راجع به ماسونا میذارم :ی

ماتریونا 1390/12/15 ساعت 12:22

پایه م. کنجکاو بودم نسبت بهشون ولی هیچ وخت به تفاسیر عوامل دولتی راجع بهشون گوش نکردم. چون بهشون اعتماد ندارم.

همین 1390/12/16 ساعت 15:35 http://durenazdik.blogfa.com

جدی میگی؟؟

مگه من تاحالا پست شوخی هم چذاشتم :ی

FaATeMe 1391/01/17 ساعت 02:21 http://fateme.blogsky.com

عزیزم در صورتی این نماد نماد فراماسونه که اگر با دست راست این علامت رو انجام بدن انگشت شصت دست چپ رو آزاد میذارن!و البته با دست راستشون مثلث رو به بالا و با دست چپشون مثلث رو به پایین درست میکنن!
و ضمنا در تاکید حرف دوست عزیزمون باید بگم که بله گروههای ماسونی بیانیه رسمی دادن که این آقا مال ما نیس!

و اگر خود شما هم ماسون شناس باشی خیلی راحت از نماد دست چپ و زاویه دست راست میتونی بفهمی که این علامت ماسون نمیتونه باشه!

اینکه من میگم ایشون ماسونن
اصلن ربطی به عکس نداره
عکس و صرفن برای اینکه یادآور موضوعی بشم گذاشتم هم بنظرم قیافه اش اینجا خیلی خنده داره :ی
بعد مسئله بعدی اینکه
شما اگر بخوای غیر مستقیم از یه نفر استفاده کنی
برمیگردی میگی آی مردم ایشون از مان ولی با ما ارتباطی ندارن :))
خنده داره حرفت
من بنا به مسائلی نمی تونم در حال حاضر پستی در این رابطه بذارم
ولی اگه عجل محلت داد
به زودی پست مربوطه رو میذارم دلایلمم میگم

FaATeMe 1391/01/17 ساعت 14:05


یه درصد فکر کن احمدی نژاد ماسون باشه!
به عنوان کسی که سه سال و نیم دارم رو اینا تحقیق میکنم بهت میگم:
زیاد به این چیزا فکر نکن!چیزای مهمتری تو این دنیا داره اتفاق می افته که شما ازش بی خبری!
موفق باشی!

والا منم کم تحقیقات نکردم
ولی چیزای مهم تر تو دنیا زیر دست همین ماسونا رد میشه :|

FaATeMe 1391/01/18 ساعت 02:16

بله ولی قدرت تشیع از زیر دست اینا رد میشه؟
ابدا...
به ظهور یه منجی مهم تر از دجال اینا فکر کن..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد