دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

باگِ عنه ؟ ( آپدیت )

آپدیت : مشکل باگ به لطف آرمین دوست عزیزم حل شد


در رابطه با بخش نظرات وبلاگ به یه مشکل کوچیک بر خوردم


باگ رو پیدا نمی کنم از اونجا که خیلی از قالبم خوشم می آد


دو تا راه جلو پام هست


1: نظرات و غیر فعال کنم


2: شما باهاش بسازین


چون بعضیا رودربایسی و این حرفا دارن به نظرم اگه نظرات و غیر فعال کنم بهتره تا زمانی که یه قالب خوب پیدا کنم و


جایگزین کنم یا باگشو پیدا کنم خنگم خودتون پیدا نمیشه دیگه :ی


از فردا شب یکی از اعمال بالا فیلان میشه

نظرات 8 + ارسال نظر
GodfatheR 1390/12/10 ساعت 10:03

دلم از یکی پره... میشه بهت یکم فحش بدم!؟

دلت از یکی پر به من فحش بدی ؟ بده :ی

ماتریونا 1390/12/10 ساعت 11:29

نمی دونم الان دارم ازت تعریف میکنم یا ایراد میگیرم ولی چقدر به نظر دیگران اهمیت میدی! اگه اینجا وب من بود میگفتم اینجا وبلاگ منه دلم میخواد این جوری باشه. اصلا دوس دارم وقتی قالب نظراش وا میشه بقیه ی صفحه هات بسته شه. بیخیال بابا فوتبال که نمیخوایم بازی کنیم نظر میزاریم.
البته این عقیده ی منه تصمیم گیری با خودته

من اگه بخوام برا خودم بنویسم تو ورق می نویسم برا خواننده مینویسم پس به نظرشم باهاس احترام بزارم

زهرا 1390/12/10 ساعت 12:09 http://rrosanii.blogsky.com

من فکر میکنم شما قسمت نظرات رو باز بذار هرکس که باهاش ساخت و کنار اومد که نظرش رو میده هر کیم که دوست نداشت که هیچی دیگه نظر نمیده تا شما باگش رو پیدا کنی و ...البته این فقط یه پیشنهاده و شما مختارید میتونید قبول کنید یا نپذیرید...
خودت میدونی چی کار کردیا که حرف دلمونو خوندی و پیش دستی کردیو جواب دادیخط یکی مونده به آخرو میگم:دی

مشکل رف شده :ی

سین سین 1390/12/10 ساعت 20:01

آقای دلقک عزیز یا بهتره بگم آقای کاف....مرد موعمن....من پلاس نبودم یه مدت...هی میبینم نیسی....تازه امروز امید بم گف که اومدی توعیتر و بلاگ! خعلی بی معرفتیا!:( دلمون برات تنگ شده!! |:

والا منم دلم تنگه توییترم نبودم تازه برگشتم :) شرمنده ایشالا جبران کنم

ندا 1390/12/10 ساعت 20:33 http://lore.blogsky.com

من با زهرا موافقم
نظراتو ببندی من حرف نزنم که خفه میشم :دی

نمیبندم آپدیت و بخونین خو :ی مشکل حل شده :ی

زهرا 1390/12/10 ساعت 22:54 http://rrosanii.blogsky.com

آهان حواسم نبود
حیف شد الکی این همه فسفر سوزوندم راه حل بیاد ذهنم
از مغز آدم این همه کار نکش الکی خب

علیرضا 1390/12/11 ساعت 13:29 http://do4.blogfa.com

2تا راه داری !
1: تو قالب وبلاگ بگرد جایی که نوشته "نظر" رو پیدا کن اونجا میتونی عدد مربوط به عرض کامنت دونی رو تغییر بدی
2: این قالبو سیو کن تو ورد بعد اون قالب ساده با هیدر آبی بلاگ اسکای رو انتخاب کن که بشه قالب وبلاگت !
بعد از اون دوباره این قالب رو بذار .. اینطوری درست میشه !

ممنون که راهنماییم کردی ولی تو آپدیت نوشتم درستش کردم :ی ولی ممنون بازم :)

سین سین 1390/12/12 ساعت 02:59

ایشالا کوجا جبران کنی؟

ایشالا عروسیش قر میدم :ی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد