دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

دلقک نویس

دلقک وارانه بیاندیشید

هوس سفر نداری ز غبار این بیابان ؟

هوس سفر دارم اما ،


چه کنم که بسته است پایم


من در این شورزار آفرینش ،


تا به آخر گرفتارم


تو برو اما ز اینجا


نمون مثل من گرفتار


برو آنجا که کبوتر ،


می تواند کند پرواز


نه که در گوشه زندان ،


بکند خیال پرواز


برو آنجا که عشاق ،


می خندند باهم در خیابان


نه که از ترس مینی بوس ،


کز کنند گوشه دیوار


برو آنجا که هر کس ،


می تواند کند احساس


موج نسیم و باد را ،


میان گیسوان زیباش


برو آنجا که نامش ،


نباشد چیزی مثل ایران ،


برو از این قفس ، از این بیابان


ولی لطفن اگر رفتی ز اینجا ،


سلامم را رسان حتمن به باران


اگر رنگین کمانم دیدی بهتر،


به او هم برسان آرزوی وصالمان را .

نظرات 5 + ارسال نظر
ماتریونا 1390/12/08 ساعت 22:26

ایران جای قشنگیه، همیشه به ایرانی بودنم افتخار کردم ولی یکی از بزرگترین اهدافم اینه که بالاخره یه روز این تیمارستان رو ترک کنم و دیگه هیچ وخت برنگردم.
.
من موندم اصغر فرهادی با اون حرفایی که زد چه بلایی میخوان سرش بیارن :(

بلایی سرش نمی آرن فالس‌نیوز و نخوندی مگه ؟
اینقدر قشنگ حرفاشو ""تصحیح"" کردن که باهاس بابات سخنرانیش بهش جاییزه هم بدن

[ بدون نام ] 1390/12/08 ساعت 23:25

کدوم خبر؟ الان رفتم. غیر از پیام تبریک مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی چیزی پیدا نکردم. اگه لینکش رو داری بزار، جالبه برام!
ولی جدا خبر مارلون براندوش خیلی باحال بود!

http://s1.picofile.com/file/7315060214/imagefromurl.jpg

ماتریونا 1390/12/09 ساعت 00:08

نکته انحرافى. فک کردم منظورت فارس نیوزه!

منظورم فارس نیوزه :))
لینک خبر و آخه برداشتن عوضش کردن منتها بچه ها ازش پرینت اسکرین گرفتن دارنش :ی

ماتریونا 1390/12/09 ساعت 00:20

نکته انحرافى. فک کردم منظورت فارس نیوزه!

زهرا 1390/12/09 ساعت 21:35 http://rrosanii.blogsky.com

سلام...
جانا سخن از زبان ما میگویی...
خیلی خوب بود...همه قسمتاش...
ولی این تیکش "برو آنجا که هرکس/میتواند کند احساس/موج و نسیم بادرا/میان گیسوان زیباش"حرف دلم بود اتفاقا تو فکرش بودم در این رابطه یه پست بذارم
منم عجیب هوس سفر دارم زغبار این بیابان...ولی چه کنم که بسته پایم...
خوب شعر مینویسی البته این دومیشه که من میخونم هردوش خوب بود...آفرین.

+تو رو خدا درست کن وبلاگتو اعصابم خورد شد هی میاد اول صفحه

قربان شما
همه هوس سفر داریم ولی . . .
چشم می کنم :ی در اصرع وقت :ی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد